Featured Posts

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Aku malu dgn kembar biniku sebab salah tepuk pung gung mon toknya dekat umah mentua

loading...

Lepastu reaksi dia macam tak selesa tapi sambil senyum cakap kak ada kat depan tu ha tengah mnum dengan mak aku mampu cakap sory je min
Salam min, hide kan profile aku ye, aku ada masalah sikit min, minggu lepas aku dan isteri berkumpul ramai2 dekat rumah pak dengan mak mertua aku, bini aku ni ada kembar min, cuting tu buh bini aku dengan kembar dia tu nak kata 90% sebiji min dari atas kebawah kalau membelakang, boleh beza time tegok. Muka je, sebab aku kenal bini aku ada tahi lalat kat atas bibir min.
Nak dijadikan cite min pagi tu aku bangun nak ke dapur, biasanya memang aku minum air masak bila bangun pagi, aku nampak bi ni aku kat dapur tengah basuh pinggan min, aku terus la meluru ke bi ni aku sambil tepuk p#unggung mon tok dia tu sambil buh dagu kat bahu, aku pun cakap la min buat ape pagi2 ni… Lepas dia toleh min rupanya kembar dia min.. Aduh min aku nye terkejut min tambah ma lu sekali, ptut la aku rasa macam dia mengelak sambil menoleh.. Bukan bini aku min, kembar dia..
Lepastu reaksi dia macam tak selesa tapi sambil senyum cakap kak ada kat depan tu ha tengah mnum dengan mak aku mampu cakap sory je min. so macm mane ea min nak cakap aku macam segan siot bila tringat bende tu… Patut ke aku ceritakan dekat bini aku min kejadian tersebut?.
Noor Azizan Abdul Samat Patut cerita. Pastu bio bini ko tampo ko sekali dua..tujuannya supaya ko beringat lps ni..nk gurau lbih² di rmh sndiri..di rmh mrtua kena beringat²..
Mohd Hakimi Ko masih belum kenal isteri ko lagi… jadi teruskan usaha… kalau ko kenal… bini ko purdah pun ko boleh tahu tu dia lah…. ko jangan nak mengada pakai alasan kembar…. kalau gitu sedap la ko.. asyik salah je… bila nak betul nya bang oi…
Mazlifah Alwi Lain kali kalau nak bermanja-manja…biar wajah isteri dilihat dihadapan wajah kamu.Dari belakang, kamu bermanja-manja akan tersalah orang lagi.
Jadikan pengalaman yg tersilap orang tu satu pengajaran.
Cahaya Aswal Mia Aku dulu pun De cerita lbh kurang Mcm ni.. Kwn pak aku klu dtg rmh Mmg suka bergurau ckp kasar.. Time tu aku sek lagi.. Kebetulan Mak sedara aku adik bongs pak aku dtg Bermalam d rmh.. Dia Tgk duk main d computer. Aku dlm bilik. Kwn pak aku ni muda lagi bujang.. Dtg2 msk rmh trs tepuk belakang Mak sedar aku ni n ckp buat ape..
Gaya Mmg kasar.. Tu pun dia siku lagi trs nak sedara aku bng ckp sakit ko Sape.. Terkejut member ni.. Salah org Dah Dia.. Hahaha nak sedara aku ni n muka aku lbh kurang jer.. Dgn rambut sama.. Smpi byk juga lah saudar2 jauh pak aku igt aku ni maksedara aku.. Lps Dr tu member pak aku ni klu dtg mst tgk n pnggl nama dulu. Klu aku sahur dia bru bercakap n gurau2.. Tkt salah org.. Dh lah Mak sedara aku tgh prengnat time tu x psl2 kena lepuk.
Syahsyah Mashel Dah th kat umh mertua kau pun hati2 lah.dh th awal2 mesti kembar dia adekan.alahhai..main sergah jelah kau nie.sergah sambil tepuk pungung lak tu.tepuk bahu ok lagi.
Rin Pinky Lain kali time nak berkumpul. Xpayah nak bermanja2. Bermanja bile berdua je bila kt rmh. Ni kalau twin dia j4hat . Habis dia cerita 1 family. Benda ni blh wat g4duh. Dh minta maaf kt twin ke belum?
Coretan Asm4ra Kembar ni kalau tengok dari belakang mesti terkena…beza mereka sikit2 saja…rumah mak mertua pun nk romantik juga ke..hemm…romantik kat rumah sendiri sudahlah…dah tahu ada kembar…hati2 lah…ni main terkam gitu…nasib dia tak tuduh ko nk mer0 gol dia…klu tidak teruk ko kena bel4sah…
Albasiah Husin Lawak cerita bang nie….pagi2 dah buat aku ketawa lepas nie kena hati2 jangan salah tidur dengan kembar bini sudah, pasal nak cerita dekat bini tu rasanya tak payah lah..sebab tak pasal2 dia meng4muk dekat abg nanti.. jadikan pengajaran ye..jangan salah2 lagi
loading...

0 Response to "Aku malu dgn kembar biniku sebab salah tepuk pung gung mon toknya dekat umah mentua"

Post a Comment